012-2307867 / azlindaazis@gmail.com

Wednesday 7 January 2015

Hilangkan Parut ChickenPox Semudah 1 2 3...

Assalamualaikum..

"Adoi..macam mana boleh kena kat aku ni??..kenapa sekarang baru nak kena??..Macam mana kalau parut-parut ni tak boleh nak hilang??".. Ini lah antara ayat-ayat yang sering kita dengar dari orang-orang yang kena chickenpox pada usia 20 tahun keatas..

Situasi ini saya tengok sendiri depan mata bila mana husband saya sendiri yang alami masa usia 32 tahun. Sedih sangat tengok muka dia macam tu.. Saya yang tengok sedih, dia yang alami lagi lah..dengan anak takut nak dekat. Ialah anak-anak kecil-kecil lagi, so mungkin diorang ingat orang lain. Jadi dua-duanya takut nak dekat dengan daddy dia. Husband saya pun mulalah dok meng google Tips hilangkan parut chickenpox lah.. Tips kecantikan lah

Jadi nak tau apa yang isteri mithali ni buat pada husband die??..

CARA HILANGKAN PARUT CHICKEN POX SEMUDAH 1 2 3...

1... MINUM - Hari-hari saya bancuhkan ESP untuk husband saya dan suruh die minum.

2... MAKAN - Saya pastikan dia ambil VITAMIN E sebiji setiap hari sebelum tidur

3... SAPU - Saya disiplinkan diri saya untuk sapukan VITAMIN E pada parut-parut chickenpox husband saya setiap hari. (Nak harapkan husband saya memang dia asyik cakap malas aje..Jadi wife die yang baik hati lagi penyayang ni lah yang kena rajinkan..SAYANG SUAMI KAN...hehee)

Jadi, ini lah 3 langkah mudah yang saya gunakan pada parut-parut suami saya sehingga hilang semua parut-parut chickenpox dia.

BUKTINYA...


See....hilang semua parut-parut chickenpox dia. Rasa macam dah buat pahala yang besar gila bila nampak perubahan yang ketara ni. Maklumlah usaha seorang isteri yang terlalu sayangkan suaminya kan..

Jadi pada korang-korang yang ada masalah macam husband saya ni, jangan sesekali rasa down. Percayalah yang kulit dan wajah korang akan kembali ke asal.

Yang penting USAHA, YAKIN, KONSISTEN dan ISTIQOMAH.


more info:




1 comment: