012-2307867 / azlindaazis@gmail.com

Wednesday 14 January 2015

Tiada lagi masalah cepat lesu, cepat letih, tak larat nak buat keje lain selepas habis waktu kerja...

Assalamualaikum..

PENAT..LETIH..LESU..TAK LARAT NAK BUAT KEJE LAIN...TAK LARAT NAK MASAK LEPAS ABIS KEJE...


Keadaan ini memang kerap dialami oleh kaum wanita atau kaum lelaki yang bekerja. Ialah seharian bekerja dipejabat dengan macam-macam kerja yang dilakukan. Perah otak untuk hasilkan dan dapatkan kerja yang bermutu. Mengadap report yang berlambak-lambak diatas meja. Melayan customer-customer yang bermacam-macam kerenah... Ini semua memang sangat memenatkan..
SANGAT-SANGAT PENAT!!.. Tambah pula lagi selepas habis kerja, terpaksa berkejar-kejar nak balik rumah untuk ambil anak-anak pula..
Bagi yang menaiki kereta atau motosikal, terpaksa pula menempuh jammed yang sangat-sangat memberi tekanan. Bagi yang naik public transport pula, terpaksa berebut-rebut untuk dapatkan tempat. Kena pula dalam tren atau bas yang sarat dengan ramai orang, bermacam-macam bau yang keluar..Adoiiiii...lagi lah...DAH LAH STRESS, PENAT, LETIH...sekarang tambah SAKIT KEPALA pulak....


Bila semua rasa tu dah ada, korang rasa-rasa, korang ade mood atau larat ke nak layan anak-anak kat rumah nanti?? Larat ke nak masak makan malam untuk family??.. Boleh bersabar ke kalau anak-anak kecil kita sepah-sepah atau tumpah-tumpah kat makanan atau minuman kat merata tempat dalam rumah??
Haaa.. jawapan nya mesti TIDAK kan???.. Saya pun alami masalah yang sama sebelum ini.

Bila badan kita dah sangat penat, tenaga pula tak ada, mulalah tahap kemarahan kita meningkat dan tahap kesabaran pun akan lenyap..Jadi macam-macam perkara lah yang akan jadi kemudian..

  • Marah anak lah
  • Bertekak dengan husband/isteri lah
  • Tak dapat masak untuk keluarga lah
  • Anak mula renggang dengan kita lah
Jadi bagi sesiapa yang alami keadaan seperti diatas, saya sangat-sangat syorkan korang cuba 
  1. Vitalea
  2. B Complex
  3. Vitamin C
Kenapa saya syorkan vitamin-vitamin ini??? ini adalah sebab saya sendiri dah rasai perubahan ketara dari pengambilan vitamin ini secara konsisten.

Saya dulu juga pernah alami keadaan macam kat atas tu. Bila balik kerja mesti rasa letih sangat-sangat. Tak larat nak masak dah. Secara jujurnya sebelum ini saya memang tak memasak pun dirumah disebabkan keletihan. Semuanya saya beli. Jadi husband dan anak-anak hanya makan masakan kakak atau abang kedai makan aje lah hari-hari. Itu baru bab memasak, tak masuk lagi bab layan anak-anak. Kemas rumah lagi. Lipat kain lagi. Nak-nak pulak anak-anak saya kecil-kecil lagi 1 year ++ dan 3 years ++...tau je lah budak-budak umur macam ni kan..Bila badan dah penat, mulalah mood pun tak berapa nak ada untuk borak atau sembang dengan en. husband. So layanan untuk husband pun dah makin kurang bila weekdays.

Tapi Alhamdulillah...

Sejak saya konsisten 3 supplement ini dan istiqomah, alhamdulillah badan saya lebih bertenaga dan segar..Saya boleh bertahan sehingga dapat tunggu sehingga anak-anak tidur. Saya kini dapat memasak makan malam untuk family saya..SETIAP MALAM ye saya memasak. peti sejuk pun dah penuh lauk-lauk. Masa saya untuk bermain dan melayan kerenah anak-anak pun ada selepas amik mereka dari rumah babysitter. 
Susah saya nak gambarkan perasaan saya sekarang sebab tak sangka yang saya sebenarnya mampu buat semua tu walaupun saya dah guna banyak tenaga ditempat kerja..Syukur sangat-sangat usaha saya berjaya.



Yang paling best selepas pengambilan vitamin ini, bukan saja saya lebih bertenaga, malah kulit saya pun semakin bersih dan elok. Saya yang dulu kerap sakit kepala pun dah tak lagi sekarang. Jarang sangat sakit kepala. 

Alhamdulillah..saya dah cuba dan alami kesannya.. Jadi korang pun patut cuba dan rasa kesannya juga..

more info:
LiN 012-2307867
FB: med mordoux
FB Page: Healthy wif aqil pitstop

No comments:

Post a Comment