012-2307867 / azlindaazis@gmail.com

Saturday 22 November 2014

Supplement untuk tambah berat badan

Assalamualaikum..

Disini saya nak kongsikan supplement yang saya ambil untuk meningkatkan berat badan saya. 

 




Saya amalkan pengambilan B complex, Vitalea dan Mealshake untuk tambah berat badan saya. Dalam masa yang sama saya amalkan juga beberapa tips lain (klik sini). 

MEALSHAKE 
- membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting.
Sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein.

VITALEA 
- Membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah.
- Ia juga membantu mencantikkan kulit, kuku dan rambut yang kuat dari akarnya.
- Bantu cegah penyakit tiroid @ beguk yang kebiasaannya terjadi disebabkan kerana kekurangan iodin dan ianya terdapat didalam vitalea.
- Ia juga membantu memberi tenaga dan tidak lesu.

B COMPLEX
- mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan
- mengawal atur kadar metabolisme dalam badan
- Mengalakkan kesihatan sistem kardiovaskular
- mengurangkan rasa letih, tekanan (stress)
- meningkatkan sistem pertahanan badan.



Nak tahu tips sampingan yang saya amalkan juga selain dari amik suplement ni, klik sini.
Jada Amalkan supplement ini dengan konsisten dan beristiqomah, InsyaAllah berhasil.
More info :
LiN 012-2307867

No comments:

Post a Comment