012-2307867 / azlindaazis@gmail.com

Sunday 7 September 2014

WAHM-Work at Home Mom

"WAHM"
stengah orang mungkin igt ianya perkara yang mudah..tapi ade juga yang merasakan sgt susah..masing2 punya alasan tersendiri terhadapat "work at home mom" ni..
Tapi bg saya, ini adalah impian sy..



I WANT TO BE A WAHM.. this is my dream..
saya dah penah rasa menjadi WAHM dalam masa 3 bulan...Masa tu mungkin saya xbersedia sepenuhnya dan mungkin masa tu sy xnampak ape kelebihan menjadi WAHM..Masa tempoh 3 bulan tu sy rase penat yg teramat2 kalah penat ms saya berkerja...Masa tu mmg dok pikir nak keje balik je cecepat...

Tapi sekarang saya sgt2 mengidamkan untuk menjadi WAHM..Saya nak ank2 ade deppan mata saya..Saya nak didik ank2 saya sendiri..saya nak masak kan untuk famili saya..saya nak hantar n amik anak sy ke sekolah..saya nak jadi mommy yang terbaik untuk ank2 dan isteri yang terhebat dimata suami. Saya nak punya banyak masa untuk mendekatkan diri dengan Allah...Saya nak sentiasa ada bila anak2 dan suami perlukan saya..

Sekarang saya benar2 sedang berusaha kearah itu..Dengan penglibatan saya dengan biz shaklee ni sy saya betul2 harap yang saya dapat penuhi impian sy ini..  Anak2 (Aqil & Afiq) dan Suami merupakan push factor sy untuk saya berjaya dalam biz ni dan sekali gus dapai mencapai impian saya untuk menjadi WAHM yang berjaya dan berincome. 



Moga impian saya menjadi kenyataan.. Amin..

No comments:

Post a Comment