012-2307867 / azlindaazis@gmail.com

Wednesday 24 December 2014

~BEZA VITAMIN C SHAKLEE DENGAN BRAND LAIN~

Assalamualaikum..

Kalau tengok kat farmasi dan kedai-kedai memang macam-macam brand vitamin C yang ada sampai kita tak tahu mana satu yang nak piilih dan elok. So kat sini saya senaraikan beberapa perbezaan antara vitamin C Shaklee dengan brand lain.

Beza vitamin C Shaklee dengan brand lain
===============================

1) BERSIFAT SUSTAINED RELEASE
Bila makan 1 biji vitamin C Shaklee (500mg), awak akan dapat manfaatnya berterusan lebih kurang selama 5 jam tanpa henti

2) 1 BIJI VITAMIN C SHAKLEE = 7 1/2 BIJI OREN

Sanggup ke nak makan dan nak kopek oren berbakul-bakul? Mestilah malaskan..penat pulak tu..
So ambil je sebiji vitamin C Shaklee dan telan.

3) MEMPUNYAI BIOFLAVONOIDS

Vitamin C sintetik adalah adid askorbik semata-mata. Ianya tak mampu bertindak macam vitamin C yang sebenar. Bioflavonoids yang bantu dalam penyerapan vitamin C sepenuhnya dan pelihara vitamin C dari oksidasi. Jadi kalau vitamin C yang xde bioflavonoids tu memamng rugi sangat lah kalau kita ambilkan.

4) BUKAN SINTETIK

Vitamin C Shaklee adalah supplement yang natural. Beza dengan vitamin C sintetik yang ada kesan antioksidan dan pro-oksidan pada masa yang sama. Maknanya ia akan hapuskan radikal bebas dan dalam masa yang sama ia juga hasilkan radikal bebas.

5) TIADA PERASA, PEMANIS, PEWARNA DAN BAHAN PENGAWET

Siapa pernah makan vitamin C Shaklee je yang tahu macam mana rasa vitamin C Shaklee ni. Rasa sitrus sebenar memang terserlah..hehehe

6) MURAH DAN TAHAN LAMA

Retail price untuk vitamin C shaklee RM92.50 sebotol. Dalam sebotol ada 180biji dan ianya tahan 6 bulan. Jadi dalam sehari, kita hanya belanja 50sen sahaja. Jimatkan..Sangat jimat kalau dibandingkan dengan vitamin C brand lain.


Jadi buat lah pilihan yang bijak dalam pemilihan vitamin C untuk badan dan kesihatan kita.. :)

Lin 012-2307867


No comments:

Post a Comment