012-2307867 / azlindaazis@gmail.com

Wednesday 2 July 2014

Bagaimana tonik ajaib Shaklee (VIVIX) membantu rawat kanser

kat sini saya nak share sikit info psl tonik ajaib shaklee ni...
Setiap penyakit pasti ada ubatnya...yang penting kita kena usaha untuk dapatkan penawar bagi setiap penyakit yang kita hadapi...

So kat sini saya nak relatekan tentang penyakit kanser dan bagaimana vivix shaklee dapat membantu dalam merawat kanser..

Sebelum tu jom kita tgk apa yg ada dalam vivix...ini yang kita perlu tau..



Bahan utama yang ada dalam sebotol vivix adalah "Resveratrol". Ia adalah bahan yang didapati dari tumbuh-tumbuhan seperti anggur merah yang berfungsi sebagai pertahanan dari terkena penyakit. Kajian mendapati, ia bertindak sebagai antioksidan dan anti radang.


Antara bukti kajian yang telah dibuat ke atas Resveratrol.
  1. Laporan dari Annals of the New York Academy of Sinces 2011, kajian ke atas resveratrol menunjukkan ianya mempunyai kesan anti-kanser.
  2. Pada 2008, kajian pada kultur sel, kesan resveratrol menyekat kanser payudara dari terus berkembang di peringkat awal. Hasil dari kajian yang diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindakbalas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.
  3. Tahun 2007, laporan oleh Biologi Kanser & terapi, resveratrol bertindak menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (proses dimana sel-sel normal menjadi sel-sel kanser)
  4. Satu lagi kajian tahun 2008 di dalam jurnal Karsinogenesis menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen)

Usah berhenti berusaha. Ingat Janji Allah...Maka percayalah setiap penyakit ada ubatnya. Kecuali mati. 
Kita hanya manusia yang akan sentiasa diuji dan diduga. Ajal dan maut juga itu adalah ketentuan Allah. Kita hanya merancang dan Allah lah penentu segalanya. Jadi, kita jangan sesekali berhenti untuk berusaha dan yang penting tidak berputus asa kerana jika kita berputus asa, itu bermakna kita sudah putus asa pada Allah. Jadi yakinlah pada-Nya. Selain itu berdoalah, kerana Dialah yang menyembuhkan segala penyakit.

Jom kita tengak testimoni vivix..
Mr. Law Chu Hian merupakan bekas pembaca berita Mandarin NTV7. 10 tahun lepas, beliau telah disahkan menghidap kanser paru-paru yang kronik.

Beliau telah mengamalkan cara hidup sihat dan mengamalkan pengambilan supplement vivix shaklee secara konsisten dan kini beliau telah disahkan bebas dari kanser...dan kini beliau nampak lebih muda dari usia sebenar.

Jadi jom kita dapatkan vivix shaklee untuk kesihatan yang menyeluruh
call/sms/whatsapp saya
Lin 012-2307867

No comments:

Post a Comment